essieintanzania.reismee.nl

Donderdag 28 januari

Na een onrustige nacht door de muggen, een beest dat een geluid maakt als een autoalarm ging de wekker om 6 uur. Effe snel wassen, aankleden, theetje en wat heerlijke pannekoeken gingen we om 7 weg, lopend naar de waterval. We liepen door een hele groene vallei en bergen die ook helemaal groen waren, weer een super mooi gezicht. De wandeling werd steeds pittiger....soms moesten we het water oversteken dus ik deed mijn wandelschoenen uit...was niet echt handig, had hier beter Teva's voor kunnen hebben. Op een gegeven moment werd het echt klimmen...maar het werd steeds mooier. De 2 gidsen hielpen ons goed. Eindelijk kwamen we bij de waterval aan....erg mooi. Na wat foto's gemaakt te hebben, ben ik ook het water ingegaan en onder de waterval gelopen. Heerlijk zo'n koude waterstraal....wat een verademing is dat.

Terug ging het met mij wat minder. ik liep door het water op mijn blote voeten en gleed uit over een gladde steen...ik kon me nog net vastgrijpen en viel gelukkig niet in het water....maar had wel mijn scheenbeen bezeert...,moest echt effe op mijn tanden bijten.
Daarna werd ik steeds door een van de gidsen goed geholpen en de andere droegen mijn tas en het water. Terug bij de camping een lekker bak koffie en een douche om me weer schoon te spoelen van het zand en zweet. Wat is dat dan lekker zeg.
Als lunch hadden we een heerlijk hanmburger...ook weer lekker om te eten.. Daarna ben ik lekker gaan relaxen en heb een boekje gelezen voor de tent. s Middags zijn we nog naar de markt geweest maar dat was een enorm gekkenhuis...we werden belaagd en toen ik iets wilde kopen werd ik door 20 verkopers omringd....en zo kan je niet echt iets kopen.
We waren het als snel zat, zijn nog even wat gaan drinken, een koude cola koste maar 25 eurocent..ongelooflijk. s Avonds lekker gegeten en hadden we een dansvoorstelling van de Masai bij het kampvuur. Was een leuke ervaring. Ik was erg moe en ben lekker op tijd gaan slapen om alle indrukken van de dag te verwerken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!