essieintanzania.reismee.nl

Vrijdag 29 januari

We hoefden niet vroeg op...dan is half acht op staan een luxe :-) Na t ontbijt zijn we naar Wasso gereden. De weg door de bergen was erg mooi, stijl en heel rotsachtig. Soms was de weg geen weg meer maar alleen maar rotsen.. De haarspeldbochten weg was gelukkig voor mij afgesloten dus we hebben een andere weg genomen. Tussendoor zagen we veel dorpjes en Masai mensen lopen. Onderweg nog een plaspauze en begin van de middag kwamen we boven op de berg aan bij de camping, althans een grasveld met een hele eenvoudige wc (gat in de grond) waar nog wel een deur voor zat en een douche waar het water verwarmd werd door een vuurtje. Wel weer heel apart om mee te maken. Na de lunch ben ik niet mee gaan wandelen en heb ik me in mijn bikini gehesen en ben lekker gaan lezen in de zon. Doordat we heel hoog zitten is het nog goed uit te houden. Voor het eten was er nog een voorstelling van een lokale groep en s avvonds lekker gegeten en geklets bij het kampvuuur. Het is super gezellig met de groep en we kunnen het ook goed met elkaar vinden. Lekker kletsen, lachen...bevalt mij erg goed! Moest wel die avond 2 truien en een jas aan buiiten om mezelf warm te houden.....ja dan ben je ' kou' niet meer gewend.
Om tien uur zijn we lekker gaan slapen in mijn tentje.

Reacties

Reacties

Irma & Henk

Hoi Es, wat een leuke verslagen en geweldig wat je ziet en meemaakt. Geniet er lekker van. We zijn nu al benieuwd naar de foto's.

Groetjes, Irma & Henk

Sonja

Hey Essie, Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Lezen in het zonnetje -> klinkt heerlijk ontspannend !
Liefs
Son

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!