essieintanzania.reismee.nl

Donderdag 11 februari

Eindelijk heb ik weer de mogelijkheid om te internetten :-) na 2,5 dag in de bush zonder douche, vochtige warmte van 35 graden en 1x zelfs geen toilet en nijlpaarden die s nachts door ons kamp liepen, ben ik nu veilig aangekomen op Zanzibar na een vlucht in een klein vliegtuigje met 3 stops. Dat was erg gaaf :-)

Helaas is het internet niet zo snel en werk ik op een oud beestje. Dus ik ga even lekker zwemmen in het zwembad met uizicht op de zee, on, 35 gradenen een lekkerecocktail!
ik ga vanavond weer een nieuwe poging wagen.

PS Ik vind het erg leuk om jullie reacties te lezen.

Dikke kus en liefs,
Es

Reacties

Reacties

Saskia Dijkstra

Hoi Es,

Wat een geweldige trip ben je daar aan het maken! ik kan er helemaal bij wegdromen.... nijlpaarden die door het kamp lopen, brullende leeuwen *zucht*.

Geniet ervan!
x Sas

Marco

Beter langzame stroom, dan helemaal geen stroom. ;-) xx

Rinus en Hans

Hoi Esther.....wat een spannende ervaringen maak je daar mee......en ook heel basic dan er ervaar je weer
hoe wij verwend zijn.....fijn dat het allemaal goed is gegaan.....vooral ook met het kleine vliegtuigje....geniet van alles verder....Liefs je vader en Hans.

adrie

Lieve Esther,
Dat Zanzibar dat lijkt me wel wat!
Wel een geweldige ervaring zo'n reis, maar die nijlpaarden!!! Brrrr
Liefs van ons XXX

danielle

Hoi Es,

Erg leuk om je verhalen te lezen. Wat maak je een hoop mee. Geniet lekker van je reis. En maak veel mooie foto's.
Liefs van ons

Maureen

Hey meid,

Wat een verhalen allemaal. Volgens mij heb je een hele leuke tijd daar.

Geniet er vooral erg veel van!

Liefs,
Maureen

Coby

Ja Esther dat lijkt me heerlijk een duik in het water bij 35 graden. Da´s pas genieten. Nog even in je opnemen alle mooie natuur en vastleggen. We hopen je a.s. maandag te begroeten op Schiphol. liefs mama

je vader

Hoi Esther......hoop dat alles goed gaat daar in het heerlijk warme Zanzibar......jammer voor je dat het haast voorbij is maar ik denk wel dat je heel lang van je reis en de herinneringen zal genieten.......ik hoop je Maandag te begroeten op Schiphol.....Liefsd en heel veel Kusjes....verlang best wel weer naar je....Je vader

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!