essieintanzania.reismee.nl

Zaterdag 13 februari

We hebben met de 4 meiden gisteren en vanmorgen lekker door de oude stad gebanjerd...winkeltjes kijken, souvenirs kopen, even bijkomen op een terrasje, veel foto's maken, een heerlijke cappucino drinken. Tegen uur of 12 wordt het te heet en zijn we weer terug gegaan naar het hotel.

Gisteravond zijn we met 4 meiden, Betsy, Louis en Henk naar het muziekfestival geweest. Was erg leuk om een keer mee te maken. Het festival was in een oud fort in de oude stad.
Lekker genoten van een muziekje, drankje, hapje :-) we hebben nog een leuke s[eech gemaakt om even alle mooie herinneringen en momenten van de vakantie met elkaar te te bespreken.

Vanmiddag hebben weg nog genoten van dit heerlijk zon, zee, zwembad en hebben we lekker zitten kletsen over wat we allemaal meegemaakt hebben, wat de mooie dingen waren. En dan hebben we vanavond een ' afscheidsdiner' met elkaar op het strand met muziek, fakkels.

Morgen zal het een rare dag zijn,dan gaat een deel terug naar NL en een deel bljft nog hier en hebben een verlenging. Zal wel wennen zijn voor mij, om 13 uur is iedereen hier vetrokken en ik ga pas om 15 uur weg uit het hotel richting de ferry en dan ben ik weer even alleen na 3,5 week met zo'n gezellige groep.
In Dar Es Salaam staat dan een taxi klaar om mij naar de airport te brengen en daar ben ik dan rond een uurtje of zeven. Op de airport ga ik nog even shoppen, eten.lezen (en hopen dat de tijd snel gaat) en dan vlieg ik om 00:45 terug naar Amsterdam.

Heb onwijs veel zin om jullie weer te zien, te vertellen wat ik allemaal meegemaakt en gezien heb. Heb vaak gewild dat ik met jullie mijn ervaring kon delen op dat moment. Ik kan jullie veel vertellen, foto's laten zien maar het zelf ervaren is wel iets heel erg moois en dat zal ik nooit vergeten. Het was eenonwijs gave reis met een super leuke mensen.

Groetjes vanuit een zonnig Zanzibar en ga ik nu nog even genieten van een heerlijke cocktail!
X Es

Reacties

Reacties

Sonja

Lieverdje, ik heb je gemist dus zal blij zijn om je levendige verhalen te kunnen horen en zien! Zie je dat het een geweldige ervarig voor je is (geweest...) en dat je dat toch even in je uppie hebt gefixt !
De keuken is inmiddels af ! Ik denk dat jij hem heel mooi zal vinden.
Liefs, Son

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!