essieintanzania.reismee.nl

Zondag 14 februari

Het einde is nu echt aangebroken en ik vertrek nu richting de ferry. 2 vuurtjes varen en dan kom ik aan in Dar Es Salaam. Is toch wel een beetje spannend om dit alleen te doen.

Tot morgen!

Groetjes en liefs, Es

Saskia de Vries

Hoi Es het zit er weer op!
Wat gaat de tijd toch snel he ;)

Een hele goede reis terug.
Ik ben een en al oor om geweldige vakantie verhaal te horen.

Groetjes en tot snel!
Sas

Nicolette

Hoi meis,
Eindelijk tijd/mogelijkheid om je reisverslagen te lezen, ben je alweer op de terugweg. Wat vliegt de tijd!
Zo te lezen heb je het heerlijk gehad, fijn - ben benieuwd naar de live verhalen.
Als je weer op kantoor bent (moet je nu nog even niet aan denken kan ik me zo voorstellen), ben ik een weekje op vakantie dus we zien elkaar weer op 1 maart - tot dan!
Geniet van je laatste vrije dagen (en laat 't bruin vast een beetje afzakken, is zo oneerlijk naar ons toe :)).
Groetjes,
Nicolette

Nancy

Hoi Es,
Zo zit je reis er alweer bijna op! Ben benieuwd naar alle verhalen, 'live' dan. Ik ben volgende week wintersporten (en ik lees jouw verhalen over 35 graden ;-))
Zie je daarna wel. Het is hier (bij Msft) best weer heel druk, dus ik hoef me niet te vervelen. We hadden overigens vorige week een leuk PMO etentje bij Brasserie Witteveen.
Goede terugreis gewenst, en spreek je later!
Grt
Nancy

Louis en Betsy

Hoi Es,

Groeten vanuit Zanzibar. Wij genieten nog even na in een prachtig hotel in het noorden van Zanzibar. Terugkijkend op een geweldige vakantie met elkaar.

Liefs Louis en Betsy

henk van de velden

Hai Esther. Nico vertelde gisteren enthousiast over je reis naar Tanzania en gaf ons dit webadres. Leuk om zo een reis bij te houden. Je moet niet bang zijn voor "wilde" beesten, zo te horen.
met groet.
Henk en Thea van de Velden