essieintanzania.reismee.nl

Welkom op mijn avontuur in Tanzania

Een spannend ennieuw avontuur, in mijn eentje op vakantie met een groepsreis naar Tanzania. Ik ben erg benieuwd en heb er veel zin. Nu nog even de laatste loodjes thuis.

Hier blijf je op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis.
Ik hoop hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's te plaatsen. Via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik hoop dat jullie er veel plezier aan beleven en zo kunnen zien wat ik daar meemaak.
Een berichtje achterlaten vind ik altijd leuk

Laughing

Liefs, Es

Reacties

Reacties

Marcel vd Gender

Hmmm, nog zo'n reisblog die ik ga volgen en die me het water in de mond doet lopen!

Ben zeer benieuwd wat je allemaal voor avonturen gaat mee maken en natuurlijk naar die knappe foto's!

Voor later : goede reis en veel plezier !

Rinus en Hans

Hoi Esther,
Wat een mooie website heb je gemaakt......je kan dat wel heel goed hoor.!!en ook een leuk initiatief.
Het is wel een hele onderneming zo in je eentje al ben je wel met een groep.Wij hopen dat je gauw aansluiting krijgt,maar jou kennende is dat geen probleem niet"?

Heel veel succes en geniet er maar van.......en ja wij bidden hopen dat je weer veilig terug zal komen.

Groetjes en heel veel liefs
Rinus en Hans

Rinus en Hans

Oh ja Esther zijn wij en vooral Hans heel benieuwd naar de ongetwijfeld mooie foto's die je zult maken.

sander

veel plezier, doe voorzichtig. Genet.

Saskia

ik wens je veel mooie avonuteren en ervaringen. Pas goed op jezelf en laat vooral even alles achter je.

Saskia de Vries

Dat belooft een mooie reis te worden!

Ik zal zeker je reis verslagen volgen, want ik ben erg benieuwd naar het grote avontuur dat je staat te wachten.

En vergeet niet te genieten he ;)

nico & coby

Heerlijk voor je om inspanning en ontspanning te combineren en even alle sores van het afgelopen jaar daar in Afrika achter te laten! Lieverd ik zal je missen maar we hopen dat je je reisverhalen kunt mailen en dat we je kunnen volgen en van je reisverhalen genieten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!