essieintanzania.reismee.nl

Zaterdag 23 januari

Vroeg opgestaan en om 8 uur was ik op Schiphol. Bij KLM moet je zelf inchecken, gaat heel snel en je kan een plek uitzoeken., bagage ingecheckt en toen geld pinnen. Effe lekker ontspannen een bakkie koffie gedronken en nog wat spulletjes gekocht. En om half tien stond ik keurig op tijd bij de gate

Wink

Dat ging heel soepel en voor ik het wist zat ik al in het vliegtuig, een grote Boeing 747.

Vlucht ging goed, eten was prima. Heb lekker geslapen, muziek geluisterd en een vage film gekeken. Na 8 uur vligen waren we in Nairobi, moesten nog wel 20 min voordat we met vliegtuig bij de gate konden komen. En ja dan sta je bij de doune, wat voor visum moet ik nu hebben? Ik in het Engels gevraagd en gelukkig had ik er eentje die eerlijk was en ik moest 10 dollar betalen. Andere hadden 25 dollar betaald...Bagage duurde wel lang, ja hier is het niet zo modern als op Schiphol. Maar gelukkig kwam mijn tas ook.

Ik had al snel door wie de reisleider was. De groep stoind al te wachten, iedereen een hand schudden en toen met zijn allen in de truck naar het hotel. Hotel was goed. Nog even een borrel met elkaar gedronken en kennisgemaakt en toen lekker mijn bed opgezocht.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!