essieintanzania.reismee.nl

Maandag 25 januari

Ik heb eindelijk weer eens lekker geslapen. We mochten uitslapen dus 7 uur stond ik op. Wel af en toe wakker doordat onder mij de toiletten zijn en de geluiden van alledieren maar dan val ik toch weer snel in slaap. 's Morgens hoor ik ineens gerommel aan mijn deur...wat is dat nu voor een beest?.....opeens houd t op en hoor ik een plof, volgens mij springt het onbekende beest nu naar beneden. Geen idee wat het was.

Toen lekker ontbeten en genoten van een Tanzaniaanse bak koffie, gebakken eitje en overheerlijk vers fruit. 9 uur sharp stonden we weer gereed om naar Arusha te gaan om te internetten, koffie te drinken en nog wat in te slaan.

En ja, ik zit dus nu achter een pc in een internet cafe met een lekker bakkie capucino. Niet zo lekker als die van de Coffee Company maar ik geniet er volop van hoor!

We gaan 11 uur rijden naar het park alwaar we onze tenten gaan opzetten en 's middags een game drive gaan maken en onze eerste wildlife gaan zien hoop ik.

Ik weet niet wanneer ik weer kan internetten maar hoop snel weer wat te kunnen vertellen van mijn grote avontuur hier. Het is voor mij echt een avontuur hier, ook omdat ik alleen op vakantie ben en dit echt een andere wereld is. Er zitten leuke aardige mensen in de groep en we leren elkaar nu langzaam aan een beetje kennen. De reisleider doet t erg goed en regelt alles perfect.

Heel veel groetjes daar en hopelijk tot snel.

Liefs en dikke kus, Es

Reacties

Reacties

Jessica

Klinkt goed! Geniet geniet geniet is alles wat ik nogmaals zeg. Het leven hier gaat wel door, zet dat van jou maar even stil en bekijk alles rustig om je heen, laat het op je inwerken en vertel alle mooie verhalen en laat de foto's maar zien als je er weer bent.
dikke kus!

Rinus en Hans

Hoi Esther,
Fijn dat alles zo goed is gegaan.......en wat een ervaringen al de eerste paar dagen......ik herken er wel wat van had het zelfde toen ik in India was......maar je went er wel heel gauw aan en dan zal je zien het wordt je thuis.......geniet er van.....tot het volegende verhaal en eventueel foto's....Liefs en heel veel kusjes,

Alexander

Hi Es!

Was je helemaal vergeten een goede vakantie te wensen! Nou, bij dezen!

Volgens mij heb je het al helemaal naar je zin (zo te lezen ;-) ) Onwijs veel plezier en geniet ervan!

Groetjes!

Nico

Hi Essie,

2 a 3 dagen en gelijk al mooie verhalen , ben blij dat je het naar je zin hebt !Ben benieuwt hoe de foto's er straks uitzien , het zal er prachtig zijn zo te horen en natuurlijk mooi warm weer ! Hier is het behoorlijk koud en er ligt sinds zaterdagavond weer een pak sneeuw van ± 15 cm. Tot morgen Es en veel liefs en plezier !

Yvonne en Ruud

Lieve Esther, leuk dat wij mee mogen genieten van de geweldige reis die jij aan het maken bent!
Je beleeft alles in een totaal andere wereld, heb je nog geen last van een cultuurschok?
Fijn dat alles tot nu toe goed is verlopen en dat je een leuke groep hebt.
Laat alles goed in je inwerken en neem héél veel..........foto's. Wij genieten nu nog van de foto's uit Indonesie.
Geniet volop en laat alles lekker achter je.
Wij moeten nl. door de sneeuw ploeteren!
Wij zijn benieuwd naar de eerste foto's.
veel liefs van ons

chris,robin en finn

Dag lieve zus,

Fijn om je verhalen te lezen..!Zo ben je toch nog een beetje bij ons.Wat lijkt ons dat mooi, wat jij allemaal meemaakt!Zo niet westers.We zullen je verhalen volgen en hoop ook echt dat je geniet en alles van hier even vergeet.Houden van je.Kus van ons drietjes.XX

Donnie

Hee Essie. Wat heerlijk om zo te reizen en de verhalen die je hebt en meemaakt. krijg er zelf weer zin in om te gaan reizen...... heb een heerlijke tijd voor je het weet is het zo voorbij. xx

adrie

Hoi Es,
Leuk je verhalen zo te kunnen lezen! Avontuurlijk hoor! Geniet van je reis en van alle mooie dingen die je ziet. Ben benieuwd naar meer verhalen en naar de foto's.
Liefs van ons 4

Rinus en Hans

Hoi Esther....fijn dat wij weer wat van je mochten horen
Wat een mooie en interessante reis is het daar in Tanzania.....het lijkt ons heel erg mooi.de natuur en de wilde dieren....zeker als je er zo dichtbij bent......het is wel oppassen denk ik maar goed je zal wel goed begeleid worden.Je leeft nu zo basic en in de natuur en dat is een hele bijzondere ervaring.Ook heel mooie foto's heb je gemaakt wij zijn benieuwd naar andere foto's......Lieve Esther heb nog een hele mooie en fijne tijd daar en geniet er maar van.
Groetjes.Liefs en heel veel Kusjes.
Je vader en Hans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!