essieintanzania.reismee.nl

Woensdag 27 januari

Om 5:11 werden we gewekt door een Imman....balen want we hoefden vandaag niet vroeg op te staan. En mijn oordopjes konden het gezang niet tegenhouden.
Mijn buren begonnen om 6:30 uur al hun spullen te pakken, ik heb geprobeerd nog even te blijven liggen maar ik werd te onrustig door al dat gerommel om mij heen en ben dus ook gaan inpakken. We kregen hulp van de Masai, erg fijn :-)
Rustig aan ontbeten, bakkie koffie en om 9:15 vetrokken we richting Lake Natron. Het zou een zware tocht worden en dat was niet onterecht.....op sommige momenten dacht ik echt we komen die heuvel niet op. Af en toe maakte de truck ook rare geluiden alsof de onkerkant het niet zou trekken. Sommige stukken waren ook niet echt een weg meer maar waren gewoon alleen maar grote stenen. Maar het ging allemaal goed.
Wat een mooie omgeving was het onderweg...zo onwijs mooi. Dan reden we weer in een rostachtige stuk en dan waren we weer in de bergen.
Onderweg kwamen we ineens zo onwijs veel ooiveaars tegen links en rechts van de weg en in de lucht...het waren er wel honderden. Dat was onwijs mooi.
Onderweg zagen we ook nog veel Masai dorpjes, die wonen echt in de middle of no where, ongelooflijk.
We kwamen aan op de camping midden in een bos vlakbij het meer. We hadden vooropgezette tenten met een gewoon bed, wat een luxe. Ik had een super mooi uitzicht met lekkere stoeltjes voor de tent. Het eerste wat ik deed was effe een wasje want een aantal dingen moesten echt gewassen worden. Toen ontdekte ik een naald van een boom in mijn voet....dus ik naar Betsy (die verpleegster is) en zij heeft na veel porren de naald er eindelijk uit gekregen gelukkig. Nog even ontsmetten en een pleister erop.
Na de lekkere lunch zijn we naar Lake Natron gereden in de volle zon en het was bijna 40 graden. Daar zijn we naar het meer gelopen, wat een hitte was dat zeg. We konden niet al te ver lopen want we zakten met onze schoenen al in de modder en we mochten de Flamingo's niet storen. Wat was dit ook weer een mooi gezicht al die Flamingo's,.
s' Avonds weer lekker gegeten en hebben we heerlijk bij het kampvuur een wijntje gedronken en gezellig gekletst.

Reacties

Reacties

Jessica

Iemand heeft hier heel duidelijk geen spijt van haar keuze....heel goed. Geniet! Bewonder je foto's en wil ze allemaal zien als je de NL bodem weer bereikt hebt.
Kus.

christine

Dag zus, leuk je berichten weer te lezen!Echt, ik wou dat ik bij je was om alles te zien wat jij ziet !Zo te lezen geniet je wel...Erg blij om..! Dikke kus van finn, boefie en mij xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!